dionisof έγραψε:επειδη φιλτατε δημητρη η μπηχτη αναφερεται σε μενα,
θα απαντησω αλλιως...
απο autotrit και με αναφορα το νεο cupra R...
"Προκειμένου να φτάσουν στα 265 άλογα, αύξησαν την πίεση του turbo κατά 0,4 bar (μέγιστη πίεση πλέον 2,2 bar), τοποθέτησαν νέο intercooler, τροποποίησαν το σύστημα εξαγωγής, επενέβησαν στο λογισμικό του κινητήρα, ενίσχυσαν το κιβώτιο και υιοθέτησαν νέα υψηλής πίεσης τρόμπα καυσίμου."...
νομιζω τα λεει ολα...
και ολα αυτα για να παρουν +25 αλογα(!!!!)
και ρωταω εγω...γιατι δεν αλλαξαν μονο το λογισμικο?? διαολε μιλαμε για το διλιτρο...
μηπως η απαντηση βρισκεται στη λεξη αξιοπιστια...???
επομενως μεχρι τα αλογα να γινουν στραγαλια σας χαιρετω και περιμενω αξιοπιστη απαντηση...
dionisof έγραψε:επειδη φιλτατε δημητρη η μπηχτη αναφερεται σε μενα,
θα απαντησω αλλιως...
απο autotrit και με αναφορα το νεο cupra R...
"Προκειμένου να φτάσουν στα 265 άλογα, αύξησαν την πίεση του turbo κατά 0,4 bar (μέγιστη πίεση πλέον 2,2 bar), τοποθέτησαν νέο intercooler, τροποποίησαν το σύστημα εξαγωγής, επενέβησαν στο λογισμικό του κινητήρα, ενίσχυσαν το κιβώτιο και υιοθέτησαν νέα υψηλής πίεσης τρόμπα καυσίμου."...
νομιζω τα λεει ολα...
και ολα αυτα για να παρουν +25 αλογα(!!!!)
και ρωταω εγω...γιατι δεν αλλαξαν μονο το λογισμικο?? διαολε μιλαμε για το διλιτρο...
μηπως η απαντηση βρισκεται στη λεξη αξιοπιστια...???
επομενως μεχρι τα αλογα να γινουν στραγαλια σας χαιρετω και περιμενω αξιοπιστη απαντηση...
rallakias έγραψε:dionisof έγραψε:επειδη φιλτατε δημητρη η μπηχτη αναφερεται σε μενα,
θα απαντησω αλλιως...
απο autotrit και με αναφορα το νεο cupra R...
"Προκειμένου να φτάσουν στα 265 άλογα, αύξησαν την πίεση του turbo κατά 0,4 bar (μέγιστη πίεση πλέον 2,2 bar), τοποθέτησαν νέο intercooler, τροποποίησαν το σύστημα εξαγωγής, επενέβησαν στο λογισμικό του κινητήρα, ενίσχυσαν το κιβώτιο και υιοθέτησαν νέα υψηλής πίεσης τρόμπα καυσίμου."...
νομιζω τα λεει ολα...
και ολα αυτα για να παρουν +25 αλογα(!!!!)
και ρωταω εγω...γιατι δεν αλλαξαν μονο το λογισμικο?? διαολε μιλαμε για το διλιτρο...
μηπως η απαντηση βρισκεται στη λεξη αξιοπιστια...???
επομενως μεχρι τα αλογα να γινουν στραγαλια σας χαιρετω και περιμενω αξιοπιστη απαντηση...
Για όλα τα τουρμπισμένα αυτοκινητα υπάρχει ενα θεωρητικό ταβανι απόδοσης.Το θέμα της βελτίωσης ,εχει να κανει με το ποσο κοντα βρισκεσαι σε αυτο το ταβάνι.Το ταβάνι βέβαια το καθορίζει το hardware ας μου επιτραπεί η εκφραση, κοινώς τα υλικά που διαθετει ο κινητηρας.
Αν εισαι χαμηλά ,μπορείς πολυ ευκολα να το πλησιασεις το ταβάνι με ενα απλό προγραμμα.Αυτό συμβαινει γιατι τα υλικά σου εχουν περιθώρια να λειτουργήσουν πιο αποδοτικά.Αν εισαι ψηλά ,κοντά στο ταβάνι ,αυτο σημαινει οτι τα υλικά σου (μοτέρ ,τουρμπινα,αντλία βενζινης,ιντερκουλερ κτλ) δουλευουν κοντά στα όρια τους και αν πιεστούν κι αλλο ή θα σπάσουν ή δεν θα καταφέρεις τίποτα ιδιαιτερο.Τότε αναγκάζεσαι να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη και να προβείς σε δαπανηρές αλλαγές για μια όχι τόσο ανταποδοτική αύξηση της ιπποδύναμης, κάτι σαν την βελτίωση στα ατμοσφαιρικα αυτοκινητα ενα πράγμα.....
Σε κάθε περίπτωση το εργοστασιακα βελτιωμένο μοτέρ είναι κλάσεις ανώτερο σε αξιοπιστία ,απο το aftermarket βελτιωμένο με τα ίδια χρήματα.
rallakias έγραψε:Αν απέχεις αρκετά απο το ταβάνι (το οποίο για τον 160άρι tsi ειναι τα 230άλογα στον στρόφαλο) ,τότε τα άλογα ειναι στραγάλια.Αν εισαι κοντά στο ταβάνι (270 άλογα στον στρόφαλο για τον δίλιτρο του VW group ) ,τότε τα άλογα ειναι πολύ ακριβά και δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως στραγάλια.
Αλλο να ξεκινάς να πουσάρεις τον δίλιτρο με στόκ απόδοση 200 άλογα και άλλο τον ίδιο (ήδη πουσαρισμένο) δίλιτρο με στοκ απόδοση 245 άλογα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες