REVO Scirocco - DRIVE magazine (Test)

Συζήτηση γύρω απο την βελτίωση του αυτοκινήτου, στήσιμο, εμφάνιση, μοτερ ...
  • Διαφημίσεις

REVO Scirocco - DRIVE magazine (Test)

Δημοσίευσηαπό rallakias » 04 Νοέμ 2009, 10:59

Βασίλης
Άβαταρ μέλους
rallakias
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 2229
Εγγραφη: 05 Ιουν 2009, 09:53
Τοποθεσια: Πειραιας-Κερατσίνι
Scirocco: Δεν εχω scirocco cardia mou....

Re: REVO Scirocco - DRIVE magazine (Test)

Δημοσίευσηαπό dionisof » 06 Νοέμ 2009, 13:16

thanx rallakias...

τελικα αγορασα το περιοδικο για να εχω reference...
Παρατηρεις οτι ειμαι open-minded...
θα σκεφθω να επεμβω στον εγκεφαλο αφου συμπληρώσω τουλαχιστον
20.000km...
Άβαταρ μέλους
dionisof
Rocco Specialist
Rocco Specialist
 
Δημοσ.: 753
Εγγραφη: 28 Μαρ 2009, 16:49
Scirocco: blue shadow 1.4 TSI 160ps

Re: REVO Scirocco - DRIVE magazine (Test)

Δημοσίευσηαπό D&D » 06 Νοέμ 2009, 13:59

Πολύ χρήσιμο και κατατοπιστικό!
Thanks rallakia :text-thankyouyellow:
Άβαταρ μέλους
D&D
Rocco Lover
Rocco Lover
 
Δημοσ.: 107
Εγγραφη: 06 Μάιος 2009, 12:42
Τοποθεσια: Πάτρα
Scirocco: 1.4 Tsi 160ps| Grey Beryllium| RCD510| PLA| Συναγερμός Plus| Αισθητήρες παρκαρίσματος(a/m)| Πίεση ελαστικών

Re: REVO Scirocco - DRIVE magazine (Test)

Δημοσίευσηαπό dimitris » 06 Νοέμ 2009, 15:02

Ευχαριστουμε που το ανεβασες !!!
Αλλοι να τα βλεπουν που δεν το πιστευαν .....παλι τα αλογα εγιναν στραγαλια !!! :auto-layrubber:
Άβαταρ μέλους
dimitris
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 1630
Εγγραφη: 09 Μαρ 2009, 00:46
Τοποθεσια: Ηράκλειο Κρήτη
Scirocco: いつもここに私の赤ん坊のための!

Re: REVO Scirocco - DRIVE magazine (Test)

Δημοσίευσηαπό dionisof » 06 Νοέμ 2009, 17:42

επειδη φιλτατε δημητρη η μπηχτη αναφερεται σε μενα,
θα απαντησω αλλιως...
απο autotrit και με αναφορα το νεο cupra R...
"Προκειμένου να φτάσουν στα 265 άλογα, αύξησαν την πίεση του turbo κατά 0,4 bar (μέγιστη πίεση πλέον 2,2 bar), τοποθέτησαν νέο intercooler, τροποποίησαν το σύστημα εξαγωγής, επενέβησαν στο λογισμικό του κινητήρα, ενίσχυσαν το κιβώτιο και υιοθέτησαν νέα υψηλής πίεσης τρόμπα καυσίμου."...
νομιζω τα λεει ολα...
και ολα αυτα για να παρουν +25 αλογα(!!!!)
και ρωταω εγω...γιατι δεν αλλαξαν μονο το λογισμικο?? διαολε μιλαμε για το διλιτρο...
μηπως η απαντηση βρισκεται στη λεξη αξιοπιστια...???

επομενως μεχρι τα αλογα να γινουν στραγαλια σας χαιρετω και περιμενω αξιοπιστη απαντηση... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
dionisof
Rocco Specialist
Rocco Specialist
 
Δημοσ.: 753
Εγγραφη: 28 Μαρ 2009, 16:49
Scirocco: blue shadow 1.4 TSI 160ps

Re: REVO Scirocco - DRIVE magazine (Test)

Δημοσίευσηαπό ted » 06 Νοέμ 2009, 18:24

dionisof έγραψε:επειδη φιλτατε δημητρη η μπηχτη αναφερεται σε μενα,
θα απαντησω αλλιως...
απο autotrit και με αναφορα το νεο cupra R...
"Προκειμένου να φτάσουν στα 265 άλογα, αύξησαν την πίεση του turbo κατά 0,4 bar (μέγιστη πίεση πλέον 2,2 bar), τοποθέτησαν νέο intercooler, τροποποίησαν το σύστημα εξαγωγής, επενέβησαν στο λογισμικό του κινητήρα, ενίσχυσαν το κιβώτιο και υιοθέτησαν νέα υψηλής πίεσης τρόμπα καυσίμου."...
νομιζω τα λεει ολα...
και ολα αυτα για να παρουν +25 αλογα(!!!!)
και ρωταω εγω...γιατι δεν αλλαξαν μονο το λογισμικο?? διαολε μιλαμε για το διλιτρο...
μηπως η απαντηση βρισκεται στη λεξη αξιοπιστια...???

επομενως μεχρι τα αλογα να γινουν στραγαλια σας χαιρετω και περιμενω αξιοπιστη απαντηση... :lol: :lol: :lol:

Πω πω πολυ δυσπιστως εισαι ρε παιδι μου....Θα σου φυγει η απορια ομως οταν πας βολτα με Scirocco βελτιωμενο απ την Revo.
Άβαταρ μέλους
ted
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 1240
Εγγραφη: 04 Μαρ 2009, 18:47
Τοποθεσια: Αγια Παρασκευη
Scirocco: White Candy ,Interlagos,Οροφη πανοραμικη,PLB,Media-In,Sport Pack,RCD510,Συναγερμος,Αισθητηρες παρκαρισματος,Cruise control

Re: REVO Scirocco - DRIVE magazine (Test)

Δημοσίευσηαπό rallakias » 06 Νοέμ 2009, 18:36

dionisof έγραψε:επειδη φιλτατε δημητρη η μπηχτη αναφερεται σε μενα,
θα απαντησω αλλιως...
απο autotrit και με αναφορα το νεο cupra R...
"Προκειμένου να φτάσουν στα 265 άλογα, αύξησαν την πίεση του turbo κατά 0,4 bar (μέγιστη πίεση πλέον 2,2 bar), τοποθέτησαν νέο intercooler, τροποποίησαν το σύστημα εξαγωγής, επενέβησαν στο λογισμικό του κινητήρα, ενίσχυσαν το κιβώτιο και υιοθέτησαν νέα υψηλής πίεσης τρόμπα καυσίμου."...
νομιζω τα λεει ολα...
και ολα αυτα για να παρουν +25 αλογα(!!!!)
και ρωταω εγω...γιατι δεν αλλαξαν μονο το λογισμικο?? διαολε μιλαμε για το διλιτρο...
μηπως η απαντηση βρισκεται στη λεξη αξιοπιστια...???

επομενως μεχρι τα αλογα να γινουν στραγαλια σας χαιρετω και περιμενω αξιοπιστη απαντηση... :lol: :lol: :lol:


Για όλα τα τουρμπισμένα αυτοκινητα υπάρχει ενα θεωρητικό ταβανι απόδοσης.Το θέμα της βελτίωσης ,εχει να κανει με το ποσο κοντα βρισκεσαι σε αυτο το ταβάνι.Το ταβάνι βέβαια το καθορίζει το hardware ας μου επιτραπεί η εκφραση, κοινώς τα υλικά που διαθετει ο κινητηρας.
Αν εισαι χαμηλά ,μπορείς πολυ ευκολα να το πλησιασεις το ταβάνι με ενα απλό προγραμμα.Αυτό συμβαινει γιατι τα υλικά σου εχουν περιθώρια να λειτουργήσουν πιο αποδοτικά.Αν εισαι ψηλά ,κοντά στο ταβάνι ,αυτο σημαινει οτι τα υλικά σου (μοτέρ ,τουρμπινα,αντλία βενζινης,ιντερκουλερ κτλ) δουλευουν κοντά στα όρια τους και αν πιεστούν κι αλλο ή θα σπάσουν ή δεν θα καταφέρεις τίποτα ιδιαιτερο.Τότε αναγκάζεσαι να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη και να προβείς σε δαπανηρές αλλαγές για μια όχι τόσο ανταποδοτική αύξηση της ιπποδύναμης, κάτι σαν την βελτίωση στα ατμοσφαιρικα αυτοκινητα ενα πράγμα.....
Αν απέχεις αρκετά απο το ταβάνι (το οποίο για τον 160άρι tsi ειναι τα 230άλογα στον στρόφαλο) ,τότε τα άλογα ειναι στραγάλια.Αν εισαι κοντά στο ταβάνι (270 άλογα στον στρόφαλο για τον δίλιτρο του VW group ) ,τότε τα άλογα ειναι πολύ ακριβά και δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως στραγάλια.
Αλλο να ξεκινάς να πουσάρεις τον δίλιτρο με στόκ απόδοση 200 άλογα και άλλο τον ίδιο (ήδη πουσαρισμένο) δίλιτρο με στοκ απόδοση 245 άλογα.
Σε κάθε περίπτωση το εργοστασιακα βελτιωμένο μοτέρ είναι κλάσεις ανώτερο σε αξιοπιστία ,απο το aftermarket βελτιωμένο με τα ίδια χρήματα.
Βασίλης
Άβαταρ μέλους
rallakias
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 2229
Εγγραφη: 05 Ιουν 2009, 09:53
Τοποθεσια: Πειραιας-Κερατσίνι
Scirocco: Δεν εχω scirocco cardia mou....

Re: REVO Scirocco - DRIVE magazine (Test)

Δημοσίευσηαπό dionisof » 06 Νοέμ 2009, 18:54

φιλε ted ,
δεν αμφιβάλω καθολου , μα καθολου για την δυναμη του revo..
Τι? ειναι απατεώνες οι συντακτες του DRIVE? αυτο μετρησαν , αυτο εγραψαν...
και για να σε "καθησυχάσω" το σκεφτομαι πολυ σοβαρα για αναβάθμιση(μετα το δευτερο χρονο
για να μην υπαρξει προβλημα με την εγγύηση...)
αυτο ομως που με προβληματιζει ειναι η αξιοπιστια της μετατροπης...
Θεωρω πολλα τα +50 αλογα χωρις μαλιστα να αλλαξεις hardware...
Και μαλιστα το αρθρο του autotriti επιβεβαιωσε τους φοβους μου
"ενίσχυσαν το κιβώτιο και υιοθέτησαν νέα υψηλής πίεσης τρόμπα καυσίμου"
Η τρόμπα καυσίμου ηταν το πρωτο πραγμα που μου ειπε ο μηχανικος που "επέβλεψε"
τη μετατροπη του προηγούμενου αμαξιού μου...(+ μεγαλυτερο Intercooler...)
@rallakias..
υπαρχει η εκφραση "there is no replacement for displacement..."
δηλαδη το 1.4 εχει μεγαλυτερη "οροφη" απο το διλιτρο?..καπου αρχιζεις και χανεις με τα επιχειρηματα σου...
Το ξαναλεω..ειναι θεμα καταρχην αξιοπιστιας η απαντηση για το δρομο που διαλεξε η SEAT...
Άβαταρ μέλους
dionisof
Rocco Specialist
Rocco Specialist
 
Δημοσ.: 753
Εγγραφη: 28 Μαρ 2009, 16:49
Scirocco: blue shadow 1.4 TSI 160ps

Re: REVO Scirocco - DRIVE magazine (Test)

Δημοσίευσηαπό solaris » 06 Νοέμ 2009, 19:50

@ dionisof

Μάλλον δεν το διάβασες καλά... ο κινητήρας του Cupra είναι ΗΔΗ πουσαρισμένος.... από το εργοστάσιο...

γιατί το Scirocco πάει από τα 160 στα 210
ενώ το cupra έχει πάει από την ΜΑΜΑ από τα 200 στα 245 και ΜΕΤΑ το ζόρισαν και άλλο για να πάει στα 265

σαν παράδειγμα... είναι ΣΑΝ να έβγαζε η VW το Scirocco Cupra με τον ίδιο 1.4 κινητήρα σε 215 άλογα.... λογικό είναι αν ήθελες να ανέβεις στα +25 άλογα να έπρεπε να αλλάξεις όλα αυτά που είπες... όμως σκέψου ότι ο κινητήρας του Scirocco είναι δοκιμασμένος σε πιο ψηλά επίπεδα από την μαμά VW. Το Golf GT που είχα και που δήλωνε 170άλογα στο δυναμόμετρο μου είχε βγάλει 192άλογα... Φίλος μου είχε το GOLF GT και του είχε βάλει πρόγραμμα στην e-tuners και το είχε πάει στα 223 άλογα... το "έσκιζε" ... και κάθε βράδυ ήταν για κόντρες...

Ποτέ δεν του έβγαλε κάτι....

Το σίγουρο και συμφωνώ μαζί σου ....είναι ότι ο κινητήρας ΟΠΩΣ και να το κάνεις... δεν θα αντέξει το ίδιο ... αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα σου χαλάσει...

Για αυτό για μένα είναι καλό κανείς να βάλει REVO μαζί με το controller... να το δουλεύει σε μαμά profile και όποτε έχει όρεξη για γκάζι να το γυρνάει στον αναπρογραμματισμένο εγκέφαλο

ΤΕΛΟΣ μην ξεχνάτε κάτι ρε παιδιά... δεν μιλάμε για +50 άλογα!!!!!!!! Το Scirocco αν το δυναμομετρήσεις σε ΜΑΗΑ που είναι και το πιο ακριβείς και σφιχτό δυναμόμετρο θα βγάλει 178-180άλογα... οπότε μέχρι τα δυναμομετρημένα 210 είναι αλά 30 άλογα και ΟΧΙ 50
solaris
Rocco Specialist
Rocco Specialist
 
Δημοσ.: 604
Εγγραφη: 05 Μαρ 2009, 01:14
Τοποθεσια: Αθήνα, Αγία Παρασκευή
Scirocco: 1.4 (160hp), Sumatra, Πίεση Ελαστικών, Φιμέ Πίσω Τζάμια, RCD510, Clima Control Display σε κόκκινο, GTi καντράν, 45ης Εβδομάδας Climatronic, Xenon Look, LED Daylight Driving

Re: REVO Scirocco - DRIVE magazine (Test)

Δημοσίευσηαπό kavouras » 06 Νοέμ 2009, 22:10

rallakias έγραψε:
dionisof έγραψε:επειδη φιλτατε δημητρη η μπηχτη αναφερεται σε μενα,
θα απαντησω αλλιως...
απο autotrit και με αναφορα το νεο cupra R...
"Προκειμένου να φτάσουν στα 265 άλογα, αύξησαν την πίεση του turbo κατά 0,4 bar (μέγιστη πίεση πλέον 2,2 bar), τοποθέτησαν νέο intercooler, τροποποίησαν το σύστημα εξαγωγής, επενέβησαν στο λογισμικό του κινητήρα, ενίσχυσαν το κιβώτιο και υιοθέτησαν νέα υψηλής πίεσης τρόμπα καυσίμου."...
νομιζω τα λεει ολα...
και ολα αυτα για να παρουν +25 αλογα(!!!!)
και ρωταω εγω...γιατι δεν αλλαξαν μονο το λογισμικο?? διαολε μιλαμε για το διλιτρο...
μηπως η απαντηση βρισκεται στη λεξη αξιοπιστια...???

επομενως μεχρι τα αλογα να γινουν στραγαλια σας χαιρετω και περιμενω αξιοπιστη απαντηση... :lol: :lol: :lol:


Για όλα τα τουρμπισμένα αυτοκινητα υπάρχει ενα θεωρητικό ταβανι απόδοσης.Το θέμα της βελτίωσης ,εχει να κανει με το ποσο κοντα βρισκεσαι σε αυτο το ταβάνι.Το ταβάνι βέβαια το καθορίζει το hardware ας μου επιτραπεί η εκφραση, κοινώς τα υλικά που διαθετει ο κινητηρας.
Αν εισαι χαμηλά ,μπορείς πολυ ευκολα να το πλησιασεις το ταβάνι με ενα απλό προγραμμα.Αυτό συμβαινει γιατι τα υλικά σου εχουν περιθώρια να λειτουργήσουν πιο αποδοτικά.Αν εισαι ψηλά ,κοντά στο ταβάνι ,αυτο σημαινει οτι τα υλικά σου (μοτέρ ,τουρμπινα,αντλία βενζινης,ιντερκουλερ κτλ) δουλευουν κοντά στα όρια τους και αν πιεστούν κι αλλο ή θα σπάσουν ή δεν θα καταφέρεις τίποτα ιδιαιτερο.Τότε αναγκάζεσαι να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη και να προβείς σε δαπανηρές αλλαγές για μια όχι τόσο ανταποδοτική αύξηση της ιπποδύναμης, κάτι σαν την βελτίωση στα ατμοσφαιρικα αυτοκινητα ενα πράγμα.....
Σε κάθε περίπτωση το εργοστασιακα βελτιωμένο μοτέρ είναι κλάσεις ανώτερο σε αξιοπιστία ,απο το aftermarket βελτιωμένο με τα ίδια χρήματα.


Συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω.


rallakias έγραψε:Αν απέχεις αρκετά απο το ταβάνι (το οποίο για τον 160άρι tsi ειναι τα 230άλογα στον στρόφαλο) ,τότε τα άλογα ειναι στραγάλια.Αν εισαι κοντά στο ταβάνι (270 άλογα στον στρόφαλο για τον δίλιτρο του VW group ) ,τότε τα άλογα ειναι πολύ ακριβά και δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως στραγάλια.
Αλλο να ξεκινάς να πουσάρεις τον δίλιτρο με στόκ απόδοση 200 άλογα και άλλο τον ίδιο (ήδη πουσαρισμένο) δίλιτρο με στοκ απόδοση 245 άλογα.


Δεν είναι αυτό σωστό, ούτε είναι αυτός ο λόγος που κάνει η Seat όλες τις μετατροπες για τα να πάει από τα 240 στα 265 άλογα. Ο δίλιτρος του Cupra με τα 240 άλογα δεν είναι ο ίδιος δίλιτρος με τα 200 άλογα του Scirocco, αλλά μοιάζει με τον δίλιτρο του S3 (έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα Κ04 και όχι Κ03). Οπότε δεν μπορείς να τον πεις πουσαρισμένο. Αν μάλιστα πουσαριστεί με πρόγραμμα (π.χ με πρόγραμμα της REVO πάει 300 άλογα) κερδίζει πολλή δύναμη.

Τα δε 265 άλογα που δίνει ο κινητήρας του Leon Cupra R και του S3 μπορεί να τα δώσει και το Scirocco 2.0 με πρόγραμμα. Ο λόγος που επιλέγει η SEAT και η AUDI να κάνουν όλα αυτά (και να μην προγραμματίσουν απλά αλλίως τον 2.0 με την Κ03 που δίνει τα ίδια άλογα), είναι ότι δεν θέλουν/μπορούν να συμβιβαστούν με όλα τα μειονεκτήματα που έχει μια τέτοια παρέμβαση.

Πάντως εντυπωσιακές οι επιδόσεις του Scirocco της Revo για 1.4 μοτέρ...
kavouras
Rocco Enthousiast
Rocco Enthousiast
 
Δημοσ.: 245
Εγγραφη: 08 Ιούλ 2009, 20:28

Επόμενο

Επιστροφή στην Βελτίωση

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες